Avatar billede Mika119 Nybegynder
02. juli 2009 - 09:13 Der er 4 kommentarer

gamer computer ?

Hej jeg står i en situation hvor jeg har besluttet mig for at købe min kæreste en gamer computer til hans fødselsdag, problemet er bare at jeg ikke rigtig aner det fjerneste om hvad der kræves for at få det jeg leder efter.

så jeg ville være rigtig glad hvis i måske havde nogle forslag, pengene er ikke noget problem da jeg har et år at spare op i :) på forhånd tak ^^
Avatar billede mnemic Nybegynder
02. juli 2009 - 09:47 #3
Ikke alt det fis. du skal ha' en I7.

Kan varmt anbefale TOPDATA.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=6014

ellers så browse deres side under XTREME GAME...

Mvh
Mads
Avatar billede drenriza Nybegynder
02. juli 2009 - 10:46 #4
Jeg må sige. Hvis du skal give din kæreste en gaming computer der kan bruges til noget, og du selv ville lede efter en. f.eks. i en butik/nettet. Så ville jeg forslå følgendene.

CPU: Phenom II x3 eller x4.
4gb ram.
grafikkort. GTX 260 eller højere.
Kabinet. Minimum 2 blæsere. Størrelse ATX.
Bundkort med AMD 790x eller AMD 790fx chipsæt. (Asus eller gigabyte) Socket AM2+ eller AM3.

Dette er det vigtigeste, Hvis du ville have yderligere hjælp så kan du skrive her eller sende mig en besked (post) og så hjælper jeg dig gerne.

Herefter kommer.
Blæser til CPU, drev, x-tra køling, strømforsygning mm.

Vh
Cristian