Avatar billede tofferman Nybegynder
27. juni 2009 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyring af PS3

Hejsa!

Er der nogen der ved, om der findes software så man kan fjernstyre sin PS3?

Jeg tænker på, at det ville være genialt at afspille musiknumre på PS3´en over anlægget, hvis man havde et program på sin bærbare hvor man kunne vælge musiknumre osv, uden at fjernsynet behøver at være tændt for at man kan se hvad man laver.

Det kunne enten fungere over bluetooth eller netværk.

Jeg har søgt lidt rundt omkring, men det er ikke lykkedes mig at finde noget endnu.
Avatar billede tofferman Nybegynder
29. juni 2009 - 15:01 #1
Er der slet ikke nogen bud??
Avatar billede timme1000 Nybegynder
02. juli 2009 - 11:35 #2
brug en psp til det???
Avatar billede tofferman Nybegynder
02. juli 2009 - 11:42 #3
Sådan en har jeg ikke.
Avatar billede timme1000 Nybegynder
02. juli 2009 - 12:12 #4
well jeg har selv ledt efter sådan et program i LANG tid, det er enten meget svært at finde elelr findes ikke, jeg gav op og købte en psp og det fungerer finno samme med ps3mediaserver!
Avatar billede tofferman Nybegynder
06. juli 2009 - 08:07 #5
Lukker spm.