Avatar billede martinbk Nybegynder
26. juni 2009 - 21:28 Der er 1 løsning

Oprette guide siden

Hej.

Siden den nye version af Eksperten blev lanceret lader Guide systemet en del at ønske efter min mening.

som jeg pointerede i en anden tråd virker preview funktionen ikke, men det skulle der efter sigende blive kigget på.

hvad jeg dog ikke har kunne finde nogen steder er information omkring formattering af en guide, i det gamle artikel system der var en kortfattet liste med tilladte html tags etc. på siden hvor du indskrev din artikel, denne synes at mangle nu, og ville være en meget rar tilføjelse

/martinbk
Avatar billede martinbk Nybegynder
10. oktober 2010 - 02:21 #1
er vist lukketid her