Avatar billede kl76 Nybegynder
26. juni 2009 - 10:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

firma søges

er du ansat i et firma der laver hjemmesider eller kan du anbefale et firma der laver hjemmesider så vil jeg gerne høre fra dig.
ønsker at lave en hjemmeside hvor folk kan oprette sig selv som bruger, hvor folk selv kan oprette tråde og hvor folk kan kommunikere sammen i chatrum.
mvh
karl
Avatar billede b-and Novice
26. juni 2009 - 10:50 #1
Du kan kigge her > http://www.xanity.dk/
Avatar billede j4k0b Nybegynder
26. juni 2009 - 10:53 #2
Jeg ville ikke købe en hjemmeside hos et firma, hvis egen hjemmeside ikke en gang virker i Firefox :-(
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
26. juni 2009 - 10:55 #3
Værsgod - http://www.forumup.dk/

her kan du lave dit eget forum, gøre så brugerne bare skal ansøge om at få en oprettet en bruger, så får administratoren en e-mail hvor han skal trykke på et link.

Der er osse chatrum ^^

Super nemt! og gratis :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
26. juni 2009 - 10:57 #4
En anden mulighed er www.ning.com :)
Avatar billede bmpi Nybegynder
26. juni 2009 - 11:05 #5
Jeg er ansat i et større firma som laver hjemmesider for både virksomheder og kommuner. Derudover laver jeg selv enkelte mindre hjemmesider på freelance-basis, til virksomheder hvor budgettet ikke er til at hyre et konsulenthus.

Kontakt mig gerne hvis du vil høre mere om de to muligheder: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/bmpi
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
26. juni 2009 - 11:50 #6
Hejsa
Vi vil gerne byde på din opgave.
Du kan se udviklerprofiler/cv'er på udviklerne i Ivaldi på www.ivaldi.dk/personale under hver af udviklerne og du kan se et udpluk af de projekter de har taget del i på www.ivaldi.dk/referencer

Hvis du gerne vil høre mere om os kan du fange mig på psj@ivaldi.dk eller på tlf. 70264036

Mvh Peder