Avatar billede martinbk Nybegynder
25. juni 2009 - 14:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Preview på Guides

Hejsa jeg sidder og bakser lidt med at oprette en guide, men når jeg trykker på preview knappen i bunden af formen sker der absolut nul, nix og nada, har forsøgt mig i både Firefox og IE8, uden synderlig forskel, er dette et kendt problem ?
Avatar billede snowball Novice
25. juni 2009 - 15:21 #1
Jeg har også lige testet det i IE7 og Firefox 3.0.11 og der sker der heller ikke noget.

Jeg siger det videre så der kan blive kigget på det.
Avatar billede martinbk Nybegynder
25. juni 2009 - 15:26 #2
jamen tak for afklaringen så vil jeg ikke bruge mere tid på at hamre løs på den knap :)