Avatar billede jokro Nybegynder
24. juni 2009 - 14:19 Der er 2 kommentarer

Live webcam med lyd til kontoret

Vi har et kontor i Odense og et i København, vi har også to storskærme som vi ikke pt bruger til noget.

Jeg vil gerne på en eller anden måde kunne lave således at kbh-kontoret bliver vist på Odenses storskærm og omvendt.

Jeg har tænkt på at sætte 2 slave computere op med skype videoopkald kørende, men tænker at det måske suger for meget af netværket, og hvad nu hvis opkaldet ryger af, så skal man til at genstarte det osv.

Er der nogle som har gode idéer til hvordan man løser det smartest?

KRAV:
1. Det skal være så live som muligt
2. Der skal være mulighed for lyd
3. Det må ikke suge for meget på netværket

På forhånd mange tak for hjælpen!
Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. juni 2009 - 12:24 #1
Avatar billede jokro Nybegynder
26. juni 2009 - 14:02 #2
Jeg har testet programmet, men det er ikke rigtig live nok. Der er helt op til 10-20 sekunders delay...

Jeg har kigget på Logitech's Wilife (http://www.wilife.com/) nogen som har erfaringer med det?