Avatar billede hauge1212 Nybegynder
23. juni 2009 - 11:36 Der er 1 løsning

Templavoila file not found error efter site er flyttet over på anden server.

Jeg har et problem, med at mit typo3 site ikke kan finde mine templatefiler efter jeg har flyttet sitet over på en anden server.

Jeg har lagt templatefilerne i fileadmin/templates, som de var før jeg flyttede sited. Jeg kan godt gå ind og oprette et template object, vælge de html filer jeg vil bruge, men en besked om at filerne ikke kan findes kommer hver gang, efter jeg har oprettet et template object. Jeg kan derfor ikke mappe noget til filerne...

Alle billeder og alt andet der ligger i fileadmin virker fint, så referencen burde vel være der?

En hurtig søgning på google gav dette resultat: http://bugs.typo3.org/view.php?id=4675 så det lader til andre har haft samme problem, uden at det reelt er blevet løst.
Avatar billede hauge1212 Nybegynder
24. juni 2009 - 13:18 #1
Fandt svaret selv.

Det var på grund af at rettighederne for templatefilerne ikke var sat korrekt. Der var root der ejede dem, derfor havde jeg ikke rettigheder til at læse dem fra webben. Ændrede rettighederne til www og nu virker det :-)