Avatar billede draeber Nybegynder
22. juni 2009 - 15:34 Der er 1 kommentar

Outlook lukker uventet

Hej

Jeg sidder med en Outlook, som stort set hele tiden "lukker uventet". Jeg vælger så "undlad at sende" og med kryds i Genstart Outlook. Hvis man er rigtigt hurtigt, siger brugeren, at man kan være heldig at kunne sende en e-mail, inden den lukker.

Jeg har så forsøgt at skifte til Thunderbird, men den gør det samme!

Kan det være indhold i en mail eller evt noget med forbindelsen til serveren?

Andre idéer?

Jeg er lidt på bar bund her...

MVH
Dræber
Avatar billede b-and Novice
22. juni 2009 - 16:08 #1
Lad os starte med den nemme løsning.

Vælg den rigtige udgave.

Outlook 2002 & 2003
Åben Outlook > Hjælp > Om Microsoft Outlook > Deaktiverede elementer.
Er der nogen der så aktiver dem igen - og se om det har hjulpet.

Er det ikke løsningen så prøv følgende:
Put din Office CD/DVD i drevet og når programmer popper op - så luk det med i det røde kryds oppe i højre hjørne.
Åben så Outlook > tryk på > Hjælp > Find og ret fejl.
Lad den scanne programmet - og efter scanning genstart.

Outlook 2007
Åben Outlook > Hjælp > Office Diagnosticering.

Kør scanningen.

Hjalp det?