Avatar billede j_z Nybegynder
19. juni 2009 - 18:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk Vista til Engelsk Windows 7

Jeg har, så dum som jeg er, downloadet den engelske Windows 7 RC, men den kan naturligvis ikke installeres på et dansk vista.

Mit spørgsmål er så, hvad jeg nu gør? Kan jeg undgå at downloade en ny udgave?

//j_z
Avatar billede mrtn Nybegynder
19. juni 2009 - 19:08 #1
Jeg har en løsning: Din Windows 7 ultimate supporterer sprogpakker. Så når du har aktiveret din Windows 7, får du mulighed for at få dansk sprogpakke på vha Windows Update (eller i Regional settings). Jeg har gjort det - og det virker perfekt.
Avatar billede j_z Nybegynder
21. juni 2009 - 01:44 #2
Det er netop ikke en løsning, da jeg jo vil opgradere UDEN at formatere fra dansk vista til engelsk windows 7..