Avatar billede Gorgo Nybegynder
19. juni 2009 - 17:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mine spil minimere.

Hej alle sammen.

Jeg sidder i et meget mærkeligt problem jeg enligt aldrig har prøvet før.

Når jeg åbner et spil så minimere den spillet efter 2 sekunder også når jeg prøver at åbne det efter det er minimeret så gør den bare det samme og minimere vinduet igen efter 2 sekunder.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede tripwire Nybegynder
19. juni 2009 - 19:29 #1
Lyder som om det er noget i der kører i baggrunden som skifter fokus.. Luk alle andre programmer og prøv igen..
Avatar billede Gorgo Nybegynder
19. juni 2009 - 20:35 #2
Computeren var lige blevet genstartet op og der var ikke andre programmer der kørte?
Avatar billede Gorgo Nybegynder
19. juni 2009 - 21:27 #3
Jeg fandt ud af at hvis jeg lader spillet være i nogle minutter også åbner det igen så minimere den ikke spillet mere, så det lyder meget mærkeligt :/