Avatar billede themath Praktikant
19. juni 2009 - 13:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpelt HTML program

Jeg skal igang med at lave en lille hjemmeside, som skal fungere på et internt netværksdrev, så ikke noget der skal ud på nettet.

Den skal bruges til at poste nyheder, hvor mine kollegaer skal have mulighed for at lægge nyheder op selv, samt links til diverse hjemmesider og breve.

Den nuværende hjemmeside jeg har lavet, er lavet fra notepad, men jeg er lidt interesseret i af finde et program hvor jeg ikke skal rodde så meget i koden, for den sags skyld faktisk ikke behøver at gøre det. Findes der er meget simpelt program, værktøj der kan det?
Jeg tænker frontpage, som jo er udgået... og hvad hedder efterfølgeren?
Dreamweaver?

Glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede bmpi Nybegynder
19. juni 2009 - 13:39 #1
Dremweaver er ganske udmærket, men koster en del penge. Jeg vil anbefale at du bruger Kompozer, som er det tætteste du kommer på Frontpage (og gudskelov ikke tættere :P):

http://kompozer.net

Kompozer er gratis (og open source), og kan hentes fra ovenstående adresse.
Avatar billede dstjulle Nybegynder
19. juni 2009 - 14:22 #2
hvsi du vil kode fra bunden er notesblock ++ meget godt
Avatar billede themath Praktikant
19. juni 2009 - 14:41 #3
Okay, super! Er dreamweaver svært??? Hvis man ser bort fra prisen!
Avatar billede themath Praktikant
25. september 2013 - 12:46 #4
Jeg er ikke kommet igang endnu, og regner med at bruge wordpress.