Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
18. juni 2009 - 20:30 Der er 14 kommentarer

Adobe Reader 5 til Windows 98 på dansk

Hej, jeg har en maskine der er nødt til at køre Windows 98 pga. noget gammelt Navison software. Jeg har brug for at installere Adobe Reader 5 på den men kan ikke finde et sted at downloade den fra på Internettet, heller ikke Adobe's egen hjemmeside. Er der nogen der har Adobe Reader 5 på dansk og vil forbarme sig over mig og give mig et link, hvor jeg kan downloade den, eller sende den til mig på liebach@sa-net.dk ???

Tak.

Mvh.
Gudmund Liebach Nielsen
Avatar billede showsource Seniormester
18. juni 2009 - 20:42 #1
Jeg har en fil:
AcroReader51_ENU.exe
som med "egenskaber" siger ver. 2.1.5.0
Avatar billede showsource Seniormester
18. juni 2009 - 20:43 #2
8.632 Mb iøvrigt
Avatar billede showsource Seniormester
18. juni 2009 - 20:43 #3
hov, Kb selvf.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
18. juni 2009 - 20:56 #4
Hej..

Prøv denne her men ved ikke om den er på dansk..

LINK http://cgim.adobe.com/acrobat/reader18/download.cgi?JustSendFile=Y
Avatar billede falster Ekspert
18. juni 2009 - 21:34 #5
Den skal hedde AR500DK.EXE for at være på dansk.
Avatar billede nissen2630 Novice
18. juni 2009 - 21:35 #6
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. juni 2009 - 03:55 #7
Mange, mange tak for svarene indtil nu. Jeg har prøvet alle linkene af, men desværre ikke fundet Adobe Reader 5 på DANSK endnu. Har også forsøgt at søge på ar500dk.exe på Google og får også hits, men stadigvæk ikke det rigtige til at hente de. Håber der er nogen der stadig kan hjælpe, den må da findes et eller andet sted på nettet: ar500dk.exe.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. juni 2009 - 08:34 #8
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. juni 2009 - 09:33 #9
Hej Michael, Det ser ud til at a5u1t2.exe er den danske 5'er. Hvorfor skal jeg installere 1. først??? Det er tilsyneladende den engelske 5'er. Vil du skrive mig hvorfor den skal installeres først? Tak.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. juni 2009 - 10:26 #10
Har du prøvet det ?

(LINK 2 uden LINK 1)..
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. juni 2009 - 10:42 #11
Nej jeg har ikke prøvet en fuld install, jeg kører Vista på denne PC, Win98 PC'en står et andet sted. Men jeg prøvede bare lige at starte a5u1t23.exe op og så at den var på dansk, herefter cancellerede jeg installation, skal ikke have blandet noget sammen med Adobe Reader 9.1 på denne maskine. Men du får tak for hjælpen, den er godt nok svær at finde på dansk, har søgt og søgt og søgt .... Et af problemerne på 98 maskiene er, at der ligger en 5'er på dansk, men den virker ikke korrekt. Så derfor skal den afinstalleres og den nye danske 5'er skal på. Hvis det nu ikke hænger sammen (det jeg har downloadet fra dine links), må vi så prøve den engelske 5'er, sådan ser jeg på det nu.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. juni 2009 - 12:49 #12
Hej igen alle, det er stadig ikke lykkedes mig at finde Adobe Reader 5 på dansk. Jeg har nu prøvet Michaels forslag og det virker ikke desværre. Andre ideer ude der? God weekend.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. juni 2009 - 13:18 #13
Ja, så fandt jeg den alligevel, i Singapore! Her er linket hvis andre er interesseret:

ftp://203.126.164.142/download/DFM-560EL/DFM-560EL/Software/Reader/dk/ar500dk.exe

Falster får æren, han fortalte hvad den skulle hedde og det søgte jeg så på på http://www.mmnt.ru/int/

God weekend!
Avatar billede Gammel_og Nybegynder
16. februar 2010 - 13:13 #14
ja, dit indlæg læses lidt sent, men jeg har en Adobe 5 cd, som jeg ikek kan og tøt bruge. Jeg ahr senest brugt den med Adobe Acrobat 8.1.0 - og nu kan jeg ikke slette skidtet??. Vil du fortsat have skiven gratis - så skriv bygkon@bygkon.dk