Avatar billede nizax Nybegynder
12. juni 2009 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genlyd fra min MIC til eget headset...

Jeg har et lille problem med mit nye headset. Det er et Sennheiser P350...
Når jeg snakker i min mic. kan jeg hører mig selv og det er jævnt belastende.
Er der ikke en måde man kan slå dette fra?
Jeg havde ikke dette problem med mit gamle headset...

Håber nogen kender et svar på dette...
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
12. juni 2009 - 17:27 #1
hvilket program snakker du i?
Avatar billede nizax Nybegynder
12. juni 2009 - 17:29 #2
Jeg bruger VT... Men som sagt havde jeg ikke problemet med mit gamle headset og har altid brugt VT uden problemer.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
12. juni 2009 - 17:37 #3
prøv at ind i setup og den knap der hedder sfx, og så ligger der en " echo derinde, den må du nok lege lidt med så.
Avatar billede nizax Nybegynder
12. juni 2009 - 17:54 #4
Hjælper ikke rigtigt... Det er ikke kun når jeg bruger VT, kan kostant hører alt hvad mic'en opfanger af lyd.
Avatar billede nizax Nybegynder
12. juni 2009 - 17:58 #5
Har selv fundet ud af det... Har åbenbart en "input monitor" som jeg bare skulle skrue ned for. Så kan man ikke høre sig selv...