Avatar billede djdenta Nybegynder
10. juni 2009 - 16:26 Der er 6 kommentarer

mybook

Dette har været oppe at vende før, men har skrevet til msi for at høre om de ville hjælpe med min computer der er gået død. Jeg fik følgende svar

You are not the first one to ask. Mybook.dk was a whitebrand seller that bought notebooks without warranty from MSI and they advertised it to customers as having warranty. They even got a lawsuit which i think that's one of the reasons they announced being bankrupt.

Unfortunately MSI only repairs MSI branded notebooks.

Kind Regards,
MSI NL Notebook Support

Tror i at der ud fra dette er mulighed for at tage den med forbrugerrådet? Ved ikke hvor meget jeg kan opnå ved det, men vil gerne enten have lavet min computer så den holder, eller pengene tilbage.
Avatar billede nissen2630 Novice
10. juni 2009 - 16:33 #1
Hvis den er købt i DK går den under den danske købelov.
Derfor 2 års reklamations ret.

Det er lige guf for forbrugerrådet.
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
10. juni 2009 - 17:04 #2
helt rigtigt.. Gå du bare igang :P
Avatar billede persimonsen Nybegynder
10. juni 2009 - 18:20 #3
Hvis de er gået fallit, så får du ikke en krone,
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2009 - 20:30 #4
persimonsen - ikke altid korrekt :)
Avatar billede persimonsen Nybegynder
10. juni 2009 - 22:24 #5
Så skal han være heldig, at/hvis dem der overtager, også overtager forpligtelserne. Ellers tror jeg ikke at han får noget,

Er den købt i en butik, eller direkte hos Mybook?
Avatar billede djdenta Nybegynder
12. juni 2009 - 20:58 #6
Jeg har købt den direkte hos mybook, så vil prøve at høre forbrugerrådet hvad jeg skal gøre.