Avatar billede punani Nybegynder
09. juni 2009 - 22:15 Der er 1 kommentar

Basic mock-up site

Hej,

Jeg søger en løsning, hvor jeg kan tage en masse "jpegs" og koble dem sammen i et flow.
Så først uploader jeg alle mine billeder. Bagefter tager jeg et billede af gangen og markere på det, at dette område af billede skal linke til dette billede osv osv.

Jeg vil gerne opnå en fornemmelse af et flow på et website, som jeg har nogle udviklere til at lave for mig.

Findes der en let måde at gøre det på for en der absolut ingen web-erfaring har?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2009 - 12:55 #1
Jeg kender det kun af omtale, der er meget positiv: http://www.balsamiq.com/
Om det kan præcis hvad du ønsker, må du selv finde ud af.