Avatar billede mrnbm Nybegynder
09. juni 2009 - 17:52 Der er 3 kommentarer

Partner til community

Hej Alle :)
Jeg har fået en glimrende ide til et internet community, og søger i den forbindelse partnere der vil indgå et størere samarbejde :)

Communitiet vil rette henvendelse til unge i alderen 13-17 år.
De mange detaljer om projektet vil jeg komme nærmere ind på hvis du sender mig en mail med lidt info om dig selv.

Jeg søger lidt forskellige der er villige til at prøve at starte det op med mig, jeg søger grafikere, skribenter, web-udviklere og du er selvfølgelig også velkommen til at skrive hvis du har noget andet at kunne byde ind med, måske er du bare kreativ og ide udvikler, eller hvis du kan se en lille forretning i at sponsere os :)

Arbejdet vil indtil vi får en indtægt være frivilligt arbejde :)

vil du være med til at starte  noget stort op,
kontakt mig gerne på: mrnbm@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 20:11 #1
Definer "Stort"
Avatar billede computerlab Nybegynder
13. juni 2009 - 11:47 #2
Måske, men mere info ønskes.

Mvh

Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. juni 2009 - 20:08 #3
?