Avatar billede Torben-k Nybegynder
04. juni 2009 - 13:22 Der er 2 kommentarer

Ændre størrelse på flyer lavet i InDesign ( fra A3 -> A6 ) ???

Jeg har lavet en brochure i InDesign, men desværre har jeg lavet den i forkert størrelse.

Problemet er at det har taget lang tid og jeg vil være træt af at starte forfra.

Kan jeg på nogen måde ændre den fra A3 til A6 så at den selv før alt materialet mindre og tilpasser det?
Avatar billede repsej22 Nybegynder
04. juni 2009 - 13:46 #1
Du kan gruppere alt indhold på siderne og manuelt skalere det ind i den ønskede størrelse. Eller du kan eksportere den som pdf i A3 format og sætte disse sider ind i et nyt A6 InDesign dokument.

Men hold lige øje med om ikke dine tekster bliver for små... det er noget af en størrelsesforskel  ;-)

Mvh.
Jesper
Avatar billede Torben-k Nybegynder
18. august 2010 - 15:43 #2
takker