Avatar billede coolby Nybegynder
04. juni 2009 - 08:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Danid Digital signatur hvor gemmes den?

Jeg har et spørgsmål der går på hvor den digital signatur gemmes henne på maskinen? Ved det er et sted i c:/Documents and Settings/"profilnavn"/ men så ved jeg hellere ikke mere?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. juni 2009 - 09:15 #1
Hvad er det, du ønsker at opnå?
Avatar billede summer Mester
04. juni 2009 - 10:09 #2
Min bliver automatisk gemt i Dokumentmappen. Du vil også kunne se den i Alle programmer
Hvis du ikke har dit navn under Certificater Internet-Funktioner-Internetindstillinger-Indhold, har du ingen og har du ingen copy gemt, må du bestille en ny.
http://www.digitalsignatur.dk/visForside.asp?artikelID=588
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2009 - 19:24 #3
Min ligger der hvor jeg selv fortalte den skulle ligge.
Avatar billede Highball Nybegynder
20. juli 2009 - 15:46 #4
Ja, du har ret ... den bliver gemt.

Quote: [men så ved jeg hellere ikke mere?]

Ja, jeg kan berolige dig med, at du ikke bliver skudt for at vide for meget.

Beklager de noget ironiske til sarkastiske svar - men regn med to ting:

* 1 ... At du heldigvis aldrig får et seriøst svar

* Skulle * 1 blive overskredet kan du regne med at jeg ville foretage en anmeldelse til moderatorerne !

>

Er det et spørgsmål om du eventuelt har skiftet maskine og gerne vil overføre:

* Den korrekte metode: > bestil en ny hos danid < (det er jeg selv i færd med