Avatar billede jepzer Nybegynder
03. juni 2009 - 22:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med trådløs router

Har adgang til internet hvid jeg bruger neetværkskabel direkte til stik i væggen. Har adgang til trådløs router. MEN kan ikke få adgang til internet gennem trådløsrouter.
Udbyder: Parknet, router linksys wrt54gc
???????????????
Avatar billede jgni Nybegynder
03. juni 2009 - 23:06 #1
Er den helt ny eller "arvet" fra anden person?
Avatar billede jepzer Nybegynder
04. juni 2009 - 06:54 #2
Den er ikke ny. har tidligere været anvendt på andet netværk. com-x. Er flyttet. Jesper
Avatar billede jgni Nybegynder
04. juni 2009 - 08:07 #3
Har du resat den efter flytning?
Avatar billede jepzer Nybegynder
04. juni 2009 - 09:05 #4
Nej, Jeg har ikke resat. Jeg har tændt og slukket (både computer og roouter)og jeg har taget stik ud og ind - OG nu virker det, MEN JEG ANER IKKE HVORFOR. Jeg kunne jo godt tænke mig at vide hvad der sker, men jeg er ikke et teknisk geni, så måske skulle jeg bare tro på at det virker fra nu af.
Har du en idé om hvad der er sket?
Avatar billede jgni Nybegynder
04. juni 2009 - 09:58 #5
Det kan kun blive gæt, men f.eks at den ikke havde smidt den leaset IP fra forrige udbyder, kunne være problemet.
Og at den behøvede tid til det.

Det har jeg set før på routere. Faktisk ganske ofte. Hvis du er heldig har den log og så kan du se det der.
Avatar billede jepzer Nybegynder
04. juni 2009 - 11:34 #6
jeg prøver. Under alle omstændigheder skal du have tak og jeg sender dig mine point - Hvordan gør jeg iøvrigt det? Det er ikke helt intuitivt her på experten ;-)
Avatar billede jgni Nybegynder
04. juni 2009 - 12:44 #7
Jeg har nu lagt et svar. Så kan du lægge point på det.

Og du er velkommen :)