Avatar billede webexp Nybegynder
03. juni 2009 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia Garanti

er der en kode man kan indtaste på sin nokia så man evt kan se produktions dato og der ved regne garanti perioden ud hvis man ikke han sin kvittering mere
Avatar billede webexp Nybegynder
03. juni 2009 - 20:30 #1
fandt det ved at brugegoogle hvor dum kan jeg være hvornår lærer man det at google er ens ven
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2009 - 22:23 #2
Garantien gælder fra det øjeblik du købte den, så det kan du vist ikke bruge til ret meget...
Avatar billede webexp Nybegynder
04. juni 2009 - 13:02 #3
ja det ved jeg godt men kommer man ud til Telecare i Aalborg så går du ud fra produktions datoen og ikke købs datoen med mindre der er langt i mellem de 2 datoer