Avatar billede c-lund Nybegynder
02. juni 2009 - 14:15 Der er 4 kommentarer

Jmail spørgsmål

Hej

Jeg skal til at sende et sted mellem 500 og 1000 mail ud via Jmail.
Alle mail adresser står i min MsSql så jeg tænke at man bare lavede en løkke og kørte Jmail scriptet X antal gange.
Er der nogle problemer i det?
Er der chance for at det går ned?
Er der en smartere måde at gøre det på?

På forhånd tak
Avatar billede c-lund Nybegynder
02. juni 2009 - 14:17 #1
Og forresten. Er der en måde hvorpå man kan undgå at mailen ryger i modtageres spamfilter? Tænker på om der er nogle ting man skal undgå i emnelinie/indhold som spamfiltere især kigger efter?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. juni 2009 - 14:26 #2
Lad os da lige lave en liste, så alle spammere der følger med kan sende spammail til os.. ;-)

Spøg til side..

Nå.. jamen du kan tilføje din egen e-mail-adresse under "TO" og tilføje resten (via en løkke) til "BCC".

På den måde kan du sende en masse mails ud 1 gang, til en masse mennesker, uden at de kan se hinandens e-mail-adresser.

De vil kun kunne se din e-mail-adresse, hvilket de altid har kunne..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. juni 2009 - 14:29 #4
- svar