Avatar billede casemann Nybegynder
02. juni 2009 - 01:59 Der er 1 kommentar

Bliver ved at genstarte.

Hej alle så har jeg brug for hjælp igen :))

Jeg sad og spillede, da min pc pludslig bare slukkede. Da jeg så ville tænde den igen, kom der intet billede på skærmen,den blev ved med at restarte, efter "ca 5 sek blæserne har kørt" sådan bliver den ved indtil man slukker den bagpå. Jeg har prøvet at pille 1 ting fra af gangen, grafikkort, drev, harddisk skiftet rammen ud, men intet hjælper. Den eneste måde, jeg har kunne få den til ikke at genstarte på, er ved at pille rammen fra, eller hvis jeg trykker konstant på reset knappen på kabinetet. Jeg har også prøvet at reset bundkortet ved at flytte en jumper i 10 sek og tilbag men intet hjælper. Nogle der har en idé om hvad fejlen kan værer.

På forhånd tak.

Bundkort Jetway 946gzdag-pb
Cpu dual core 2 4400
Avatar billede jinoh Nybegynder
02. juni 2009 - 11:43 #1
Det lyder som om der er en defekthed på din ram, så computeren har opdaget det og slukker/genstarter din computer for at beskytte den.

Får du også den såkaldte Blue Screen of Death?
http://jmobley123.files.wordpress.com/2008/10/blue-screen-of-death1.jpg

Indholdet kan variere, dvs. det kommer an på fejlen hvilken tekst, der står i BSOD! :D