Avatar billede typhoon1975 Nybegynder
31. maj 2009 - 13:02 Der er 3 kommentarer

Virus

Jeg har åbenbart været så uheldig at fange mig en virus. Jeg har prøver at formatere min harddisk. Der er dog 8mb jeg ikke kan formaterer. Og efter en ny instalation, Stater jeg vista op igen. Og sørme om jeg ikke stadig har problemer med min computer.
Lidt bare for at de 8mb er der hvor mit problem ligger.. Nogen der har en god ide til hvordan jeg slette hele min partation. Så min computer igen vil være som da jeg købte den??
På forhånd tak..

Mvh  Dan
Avatar billede denstorekalapojser Nybegynder
31. maj 2009 - 13:19 #1
hved ikk om det virker, men du kunne oprette en ny patation og slette den gamle
Avatar billede mugs Novice
31. maj 2009 - 13:30 #2
Jeg tror du har mere held, hvis du afslutter dette spørgsmål og opretter et nyt i kategorien "sikkerhed"

Der sidder der stensikkert nogle hajer, der kan hjælpe dig.
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. juni 2009 - 14:14 #3
Hej typhoon1975.
Prøv denne her:
http://www.helgec.dk/killdisk.html
/ptj_11