Avatar billede ganga Nybegynder
27. maj 2009 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man gemme en flash fil på sin hard disk

Hej
Jeg har fundet et sted på nettet, hvor man kan oploade et billede af sig selv, og så indgår man i en sjov lille animation.
Jeg kunne godt tænke mig, at redigerer i animationen, dvs. gemme swf-filen på sin hard disk, lægge en anden baggrunds lyd på, klippe den sammen med en anden film, etc.

Er der nogen der ved hvordan man gør dette?
På forhånd tak..!!

Her er sitet:

http://www.mushygushy.com/dog_walker/12d4b1d8e6a649a58848529900f00580/1137
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. maj 2009 - 11:03 #1
Det er ikke altid det kan lade sig gøre. Nogle gange kan du finde filen i din midlertidige internet cache. Gør det at du sletter chachen, derefter loader siden og så går ind og se om du kan finde filen.

Andre gange kan du i html koden finde stien til flash filen og så downloade den direkte
Avatar billede draco999 Nybegynder
29. maj 2009 - 16:24 #2
bufferzone har ret, de metoder han fortæller kan virke.
Bruger man dog firefox kan man højre klikke og få vist Indformation, og derinde et sted(har ikke lige FF ved mig) der kan man gemme sin flash fil på pcen.

Det er vist ikke så svært at finde frem til, hvis man bare lige kigger lidt
Avatar billede computerlab Nybegynder
04. juni 2009 - 07:44 #3
Når du så har fundet swf filen, bliver din næste udfordring at konvertere den om til en fla, så du kan redigere den.

Held og lykke med projektet.
29. december 2010 - 11:49 #4
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede ganga Nybegynder
31. december 2010 - 11:17 #5
Fandt aldrig en løsning