Avatar billede clausb10 Nybegynder
26. maj 2009 - 22:21 Der er 3 kommentarer

Movie Maker 2 - geninstallering

Der kommer en fejlmeddelelse, hver gang jeg starter MM2 (Programfejl - Undtagelsen unknown software exception (0xc0000094) opstod i programmet på adresse 0x0325dd11.)

Jeg tænker, at programmet er crashet og bør geninstalleres.

Men hvordan geninstallerer man noget, der er født med Windows?

Jeg bruger Windows XP, vistnok SP3. Bærbar Lenovo T61
Avatar billede clausb10 Nybegynder
26. maj 2009 - 22:59 #2
Jo - men der har jeg været. Det er en henvisning til Microsofts hjemmeside, hvor de skriver, at MM2 følger med SP2. Så er jeg jo ligevidt. Eller skal jeg så installere SP2? Det tror jeg slet ikke man kan, for programmet analyserer mit system og kommer op med forslag til opdateringer.

Hvad så?
Avatar billede WildL Nybegynder
26. maj 2009 - 23:18 #3
Hmm, tough one. Prøv evt. løsningen i dette link:

http://forums.techarena.in/windows-moviemaker/1062685.htm

Det lader til at han har et lignende problem, samme OS og samme hardware.