Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
25. maj 2009 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installer : Wrapper.CreateFile failed with error 123

Hver gang jeg prøver at installere et hvilket som helst program kommer der følgende fejlkode: Installer : Wrapper.CreateFile failed with error 123: Syntaksen i filnavnet, mappen eller diskenhedsnavnet er forkert. Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg bruger en Acer aspire m7200:
AMD Phenom(tm) 8550
Triple-Core Processor
2.20 GHz, 3,00 GB RAM
Jeg har to partitioner Den ene er Windows vista 64/32 Bit Home Premium, den anden er Windows XP Home edition.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2009 - 17:14 #1
Har du prøvet:
Højreklik på ikonet til installations-filen -> Kør som administrator?
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
03. juni 2009 - 16:01 #2
Ja det har jeg prøvet, det var det eneste jeg kunne finde da jeg søgte på google... Og det virkede ikke.
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
19. juni 2009 - 21:00 #3
Er der overhovedet ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
21. juni 2009 - 16:46 #4
Nu har jeg fundet ud af hvorfor jeg ikke kunne få det til at virke det var fordi ligesom der i fejl beskrivelsen. Det er fordi mit diskenhedsnavn indeholder nogle alt-kodetegn ;)
Avatar billede davidgk Nybegynder
08. november 2010 - 17:25 #5
Ej hvor skægt; har lige været på pc-hjælpefamiliebesøg og stødte ind i præcis samme problem, da jeg skulle installerer java på deres Vista

Wrapper.Create failed with error 123. De sagde de også have haft det problem, når de forsøgte at installerer noget andet engang. Nu vil jeg da undersøge om et skift af pc/hd-navn kan hjælpe.

Var ellers ved at overveje at få dem over på Win7