Avatar billede junold Nybegynder
25. maj 2009 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bredde på etiketter og titler i et diagram

Hvordan kan man ændre bredden på sin diagramtitel og dataetiketter i et diagram? Jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan angive det, og man har kun mulighed for at flytte dem.

Håber der er en som kan et trick, nu har jeg siddet med det i over en time - uden held!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2009 - 11:10 #1
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår spørgsmålet?
Bredden tilpasser sig normalt til den tekst du skriver, men det er nok ikke det du ønsker?
Kan du beskrive problemet lidt mere?
Avatar billede junold Nybegynder
25. maj 2009 - 11:13 #2
Jeg har lavet en længere titel, men boksen den står i, er ikke 100% af diagrammets bredde. Den går kun ca 80%, så breaker den linjen. Det samme med etiketterne, de er blot ca 15% af diagrammets bredde.

Jeg har kunne løse det ved at slette titlen og etiketterne, og i stedet bruge en tekstboks, men det ville nu være rart hvis man kunne løse det på en ordentlig måde.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2009 - 11:24 #3
Okay, nu er jeg med.  :-)
Det er det samme her, desværre kender jeg ikke løsningen.....
Avatar billede junold Nybegynder
13. november 2009 - 08:36 #4
lukker