Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
21. maj 2009 - 20:04 Der er 7 kommentarer

hjælp.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en side med musik på , men har ikke så meget erfaring så hvis en af jer ville hjælpe mig med at starte en musik side op så ville det være fedt.

jeg mangler dette:

Log-in script at en eller anden art og så folk kan tilføje en musik nummer til en slags favorit liste og se hvad de har hørt mest.

Et mega cool template , helst flash.

og en ting så folk kan give rating til en musik video og skrive kommentar og ikke mindst så den tæller hvor mange gange sangen er blevet hørt.

Hvis nogle kan hjælpe ville der være fedt.
Avatar billede web-ben Nybegynder
22. maj 2009 - 12:50 #1
Det kan vi godt finde ud af. Kontakt os på kontakt@miragestudio.dk med en beskrivelse af siden, samt dit budget. Du skal også være velkommen til at tage et kik på vores hjemmeside: www.miragestudio.dk
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
22. maj 2009 - 12:50 #2
Det ville nok være nemmest og billigst for dig at finde et OpenSource system som kan løse opgaverne, og så benytte dette i starten.

Skal du have lavet specifikke ting, som ikke findes i systemet, kan du betale dig fra det. Men regn med at det koster en del at få det op.
Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
22. maj 2009 - 14:02 #3
det jeg regner med er at jeg kan lave den stort set gratis ved godt at hosting og andet koster men jeg ligger alt gratis ind på den og så når den har tjent mig nogle penge så bruger jeg de penge på siden til at gøre den bedre så til sidste bliver den god, er det ikke en ide.?

har i skype så vi kan snakke lidt sammen hvis i har ideer?
Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
23. maj 2009 - 15:09 #4
har du ideer til hvordan jeg kan gøre det?
Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
24. maj 2009 - 21:00 #5
hallo, er i her
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
25. maj 2009 - 10:49 #6
Hej Jonathan, du skal ikke regne med at folk vil gøre det gratis. Det tager tid og koster penge at lave en hjemmeside.

Start med at få et webhotel, og hent et opensource system, sæt det op og gå videre derfra.

Ellers må du betale dig fra det.

Held og lykke med projektet.
Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
25. maj 2009 - 14:10 #7
kan du ikke hjælpe mig med at lære at kode selv? jeg vil ikke bare hente scripts til chat,forum,systemer m.m men vil selv kode det, kan du lave en slags opgaver til mig så jeg kan lære det fra bunden? Venlig hilsen jonathan