Avatar billede tand Seniormester
20. maj 2009 - 08:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

rep. af vin XP.

Jeg har indstalleret Windows XP. på min PC.
Men jeg tror der er kommet fejl på den.
Kan man ikke lægge en ny windows ind uden at slette mine programmer. ??
Avatar billede tand Seniormester
20. maj 2009 - 08:47 #1
Jeg tror jeg har fundet ud af det.
Hvis jeg trykker (R) i starten beder den om en administrations kode. som jeg ikke har, hvis jeg derimod trykker på at jeg vil have lagt en ny win ind, får jeg igen valgmuligheden (rep) og denne gang beder den ikke om koden , men går straks igang med "REP" lidt kryptisk, ikke.?
Avatar billede draco999 Nybegynder
20. maj 2009 - 13:20 #2
Nej fordi R betyder du for en slags Dos promt hvor du kan ændre en masse ting.
Ny indstalation, indstallere Windows om igen oven i indstalationen.
Avatar billede computerlab Nybegynder
21. maj 2009 - 13:30 #3
Hvilken fejl fik du - eller hvilken fejl tror du at du har?
Avatar billede tand Seniormester
25. maj 2009 - 11:12 #4
Jeg manglede lige pludselig en driver til import af video til videoredigeringsprogrammet.
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. maj 2009 - 11:19 #5
Og det hjalp ikke at installere den pågældende driver?
Avatar billede tand Seniormester
26. maj 2009 - 07:57 #6
Nej, men der var ingen problemer efter indstallationen, ,
Avatar billede tand Seniormester
26. maj 2009 - 08:00 #7
Det var nok noget sludder jeg fik skrevet.
Jeg mente, efter  rep af win kunne den godt finde mit camera.