Avatar billede gawc Nybegynder
19. maj 2009 - 22:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC til TV - hvad gør jeg galt ?

Har et Panasonic 42PZ80
Og et 260 grafikkort med 2xDVI

Jeg har et DVI til Component kabel, og sat dvi til computeren, og component til tv'et, men kan ikke få noget billede i windows, genstarter jeg PC'en flimre det med bios skærm på tv'et i mærkelige farver, og så er det det... intet i windows.

Hvad gør jeg galt ? hvad mangler jeg ?  jeg er klar over der ingen lyd er, det er med vilje.

bruger XP btw hvis det gør en forskel.. jeg troede det var simpelt bare at sætte kablerne til, og så havde jeg en anden skærm i tv'et :)
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2009 - 23:19 #1
Højre klik på skrivebordet -> Indstillinger -> Skærmindstillinger -> Tryk på anden skærm og vælg Udvid skrivebordet over denne skærm.
Bruger selv Vista, så er ikke helt sikker på at det er korrekt, men det er sådan jeg husker det.
Avatar billede gawc Nybegynder
20. maj 2009 - 00:08 #2
Det kommer der ikke noget på tv'et af.. når jeg kigger i nvidia kontrol panelet siger den også bare analog display, kan det have ngoet at sige ?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 01:30 #3
Lyder som om du skal sætte herz ned.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 18:45 #4
Det er fordi den kan se dit tv at den siger analogt display. (hvilket jo kun er godt)
Avatar billede crill869 Nybegynder
02. august 2009 - 22:39 #5
du siger du har et DVI cabel med component stik i den anden ende ??
normalt er det sådan at DVI udsender et digitalt signal og component et analogt signal og der er for det meste problemer med dette

  men har du ikke andre muligheder for at tilslutte din pc til dit fjernsyn ??

MVH Christian :/\:
Avatar billede gawc Nybegynder
02. januar 2015 - 02:03 #6
5½ år gammelt :) genfandt min konto, så jeg havde points ude