Avatar billede evildoctor Praktikant
19. maj 2009 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Aspire One

Jeg har den nye udgave af Aspire One med internt 3G-modem.
Der er 2 problemstillinger som jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med;

1. Fra tid til anden ophører 3G-modem'et med at virke. Dioden i "3G-indikatoren" blinker vildt hurtigt og hele tiden. Så skal computeren genstartes (nogen gange flere gange!) før det virker. I den situation er der en gul trekant med et udråbstegn i nederst i status-vinduet for 3G. Weird...

2. Jeg kan simpelthen ikke få bluetooth til at virke. Den skriver at den ikke kan finde enheden, og jeg kan ikke ændre det i hverken kontrolpanelet eller noget andet sted.

Nogen der har løsningsforslag???
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2009 - 21:49 #1
Lyder ikke helt rigtigt..

http://www.skovbodata.dk/SalgSupport/AcerRep.pdf - tror du skal lave en rma på den.
Avatar billede evildoctor Praktikant
19. maj 2009 - 22:24 #2
OK. Super-fantastisk-helt enormt pinligt, opdager jeg pludselig en bluetooth-knap i øverste venstre hjørne lige under skærmen.

Sjovt nok virker bluetooth eftr jeg har trykket på den :/

Men 3G-delen er fortsat lidt lummer indimellem... :(
Avatar billede evildoctor Praktikant
05. august 2009 - 16:35 #3
.