Avatar billede nuckiear Nybegynder
18. maj 2009 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafisk redigering. Afregnes kontant samt point her.

Hejsa.
Jeg vil gerne give min konen et billed af ungerne i fødselsdag gave.
Jeg vil dog gerne have redigeret billedet lidt, blandt andet fjernet baggrunden så det kun er ungerne der er fremme, samt lavet noget i stil med de her ramme på billedet.
Nogen der vil give et bud på hvad det skal koste ?
Det skal laves og holdes i HØJ kvalitet da det skal forstørres op i stor format og printet på lærred.
Avatar billede nuckiear Nybegynder
18. maj 2009 - 19:55 #1
Jeg glemte da lige og lægge link ind så i kunne se det jeg gerne ville have lavet :)

http://yfrog.com/8b47396795j
Avatar billede trinefe Nybegynder
18. maj 2009 - 23:01 #2
Er lidt i tvivl om hvordan du helt præcist vil have det.
Men send mig en mail: trine_fe89@hotmail.com
Så finder vi nok ud af noget. Hvis det er noget jeg kan lave på en time eller deromkring får du det kvit og frit ;)
Avatar billede nuckiear Nybegynder
19. maj 2009 - 20:28 #3
Lukket