Avatar billede troelsm Nybegynder
18. maj 2009 - 17:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rapport - løbende værdi 1,2,3 på gruppehoved skal bruges i detaljesektion

Jeg har en report med
et gruppehoved,
herunder har jeg fra x til y detaljersektioner.

Jeg vil gerne at den når den starter på en gruppehoved starter den med 1 også næste gang den starter med et gruppehoved så er det 2 og 3 osv.
den værdi skal jeg bruge i alle gruppen detaljesektioner.

Er der nogen der kan give mig en ide,

Gruppehoved A
  detaljesektione A1 : 1
  detaljesektione A2 : 1
  detaljesektione A3 : 1
  detaljesektione A4 : 1
Gruppehoved B
  detaljesektione B1 : 2
  detaljesektione B2 : 2
Gruppehoved C
  detaljesektione C1 : 3
  detaljesektione C2 : 3
Avatar billede kjulius Novice
19. august 2009 - 15:31 #1
Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål, så denne kommentar er måske helt i skoven:

Selv om du grupperer på et felt og wizarden derfor placerer feltet på gruppeniveau, er der ikke noget til hinder for, at du manuelt flytter det til detail-niveau, sådan at du får det vist her i stedet (eller også, hvis du ønsker det).

Bare marker feltet, tryk Ctrl X, marker detail-sektionen og tryk Ctrl V. Feltet vil nu stå helt til venstre i detail-sektionen og du er selv nødt til at omplacere felterne.
Avatar billede troelsm Nybegynder
18. august 2010 - 17:38 #2
Lukket