Avatar billede jansemand Nybegynder
08. juli 2001 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

DVD drev til PC

Et 16x dvddrev lige så hurtig som et 16x cdromdrev, og hvad er kun at man kan køre dvd på dvd drevet?
Avatar billede foldager Novice
08. juli 2001 - 19:24 #1
??
Avatar billede techno_dk Nybegynder
08. juli 2001 - 19:24 #2
16x dvd svare til 40x cd-rom, og du kan også bruge cd-rom\'er i et dvd-drev
Avatar billede bbs Nybegynder
08. juli 2001 - 19:26 #3
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, men et 16x DVD-Drev er faktisk meget hurtigt.
Et normalt dvd-drev ligger på de 8-10x speed, så dit er hurtigt!
Det vil være fedt at se film med!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
08. juli 2001 - 23:10 #4
jansemand <<<

DVD\'en har jo samme fysiske størrelse som CD\'en, men der ligger jo noget mere data på DVD\'en. Forstil dig, at den drejer med 16x (for at læse optimalt på DVD\'en). Hvor meget data tror du så den kan nå at læse på en CD? Den kan nå at læse samme mængde data, så derfor er et 16x DVD-drev ca. (som techno.dk skrev) svarende til et 40x CD-drev.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
11. september 2001 - 13:02 #5
Takker for points ;)

::sunlock.dk::
Avatar billede bbs Nybegynder
11. september 2001 - 13:47 #6
Takker for points :)