Avatar billede victor22 Nybegynder
15. maj 2009 - 14:52 Der er 13 kommentarer

PHP

Er der her nogen seriøse interesserede i at hjælpe mig med at programmere nogle moduler i PHP som Login - Forum osv.,
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. maj 2009 - 15:26 #1
Mod betaling?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. maj 2009 - 15:27 #2
Husk også, at du kun må oprette et spørgsmål én gang: http://www.eksperten.dk/spm/875147
Avatar billede victor22 Nybegynder
15. maj 2009 - 17:10 #3
Tak - dette var jeg ikke opmærksom på :-(
ja det er mod betaling til den bedste pris.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 17:17 #4
Hmm... Ligner denne tråd ikke http://www.eksperten.dk/spm/875147 lige lovligt meget? :)
Avatar billede victor22 Nybegynder
15. maj 2009 - 17:25 #5
Hvilke Tråd?
jeg har skrevet to gang - For jeg skulle få det oprettet som job/opgave :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 19:09 #6
Jeg kan godt se din logik, men Ekspertens §2.11 lyder:

"oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Derfor er det nok smartest at holde sig til en enkelt tråd under enten Job/opgaver eller Programmering->Script->PHP. Forresten er Programmering->Andre, så vidt jeg har forstået, forbeholdt programmeringssprog ikke tilhørende øvrige kategorier og altså ikke diverse programmeringsrelaterede spørgsmål til listede sprog.
Avatar billede peturkirke Novice
15. maj 2009 - 20:10 #7
jeg er interesseret i opgaven

peturkirke@hotmail.com
Avatar billede victor22 Nybegynder
15. maj 2009 - 20:57 #8
peturkirke :-)
hej - jeg sender en specifikation i en mail..
det sammen til dig hf2ke  §2.11  freak ;-)
jeg kan se at jeg har dumpet mig med oprettelse to gang - men nu skal du ikke give mig flere paragrafer :-) Sorry - undskyld - Pardon -- Disculpa - skal nok ikke gentag forbrydelser.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 21:33 #9
#8
Tak :)
Og ja, jeg var vist lige lidt grov... Aber Ordning muss sein!
Avatar billede victor22 Nybegynder
15. maj 2009 - 22:50 #10
:-) Det er altid godt at nogen kan dirigerer trafikken, eller orkesten :-) så  vi andre kommer hurtigt på plads efter sammen melodi. Jeg takker for ellers havde jeg ikke bemærket reglen. Godt med lidt humør :-)
Avatar billede dj-hupi Nybegynder
27. maj 2009 - 20:01 #11
Hej.

Har du fået hjælp? Ellers kan jeg godt hjælpe.

Mvh. Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2009 - 20:07 #12
Jeg har endnu ikke hørt fra Victor, så jeg tror ikke, vi skal regne med noget :/
Avatar billede victor22 Nybegynder
27. maj 2009 - 20:10 #13
Jeg sendte specifikationen på det mail du lagt på - men fik aldrig svaret
Men Tak - jeg har fået hjælp af en ret god og dygtigt programmør
så jeg takker endnu en gang.