Avatar billede homer2000 Nybegynder
13. maj 2009 - 19:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bryllupsmonogram hjælp

Hejsa

Vi står og mangler et monogram til vores bryllup. Monogrammet skal være med bogstaverne J & H ( Joan og Henrik ). Gerne med lidt grafik også. Håber virkelig at i vil hjælpe os med det. Vi vil på forhånd sige tusind tak for jeres hjælp, og se frem mod den store dag.

Knus Herfra
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
13. maj 2009 - 23:20 #1
Hej Joan & Henrik!

Først og fremmest tillykke. I kan se frem til en fantastisk dag :o)

Jeg vil gerne komme med mit bud på et monogram til jer. Jeg har lavet et til mit eget bryllup.I kan sende en mail til pernille@manifiq.dk med jeres e-mail m.m. så tager vi den derfra. Jeg arbejder som freelance grafiker.

Håber og ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner
Pernille Wahl Christensen
Avatar billede Kengun Praktikant
13. maj 2009 - 23:48 #2
Husk at hvis det laves for Eksperten points så skal også det hele gå via den her side.
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
13. maj 2009 - 23:58 #3
Jeg er ret ny herinde og tænker ikke så meget på point, men om at hjælpe andre - og synes det var en spændende opgave. Har set andre tilbyde deres hjælp som jeg har gjort - så jeg troede at det var sådan "man" gjorde det :o)

Pernille
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2009 - 00:09 #4
Det er da godt :). Du må da gerne lave det gratis, men nogle her inde er ude efter penge og da kan man ikke give både Eksperten points og penge hvis du forstår :)
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2009 - 00:19 #5
Jeg synes også det er spændende med slige opgaver, så jeg har også lige leget lidt :) - www.kengun.com/eksperten/ - ved jo ikke om det er sådan noget dere har tænkt på men måske det er noget at arbejde videre med?
Avatar billede homer2000 Nybegynder
14. maj 2009 - 18:25 #6
Fint forslag, men kan det blive lidt mere klar skrift og måske i et hjerte :)

Men jeg kan jo kun give point for jobbet, men til gengæld 200 p.

Håber at der er nogle der vil hjælpe med det.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2009 - 18:59 #7
Avatar billede homer2000 Nybegynder
14. maj 2009 - 19:37 #8
Den anden sidste er virkelig cool. Den kan jeg sagtens bruge.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2009 - 20:00 #9
homer2000 >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2009 - 20:25 #10
ok, da lægger jeg den op uden mit "klistermærke" når du har overføret de 200 points til mig. - Men jeg er først tilbage i 22:30 tiden ikveld. Skal på fotboldtræning nu :)

Husk at vælge mit nick når du skal acceptere eller kan du ridsikere at give dig selv points, når du nu har lavet et svar. Som Vejmans skriver så er det best at kun lægge kommentare i sine egne tråder slig at man undgår at give sig selv points ved en fejltagelse.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2009 - 22:15 #11
Sådan, nu har jeg taget væk mit (C) --> www.kengun.com/eksperten/ . Tusind tak for points og held og lykke med den store dag :)