Avatar billede bilal_isa Nybegynder
12. maj 2009 - 00:34 Der er 4 kommentarer

kompetent revisor til en fair pris søges

Hej Eksperter
Jeg søger en kompetent revisor til en fair pris. Jeg er en nystartet enkeltmandsvirksomhed og jeg har endnu ikke de store midler som jeg kan bruge på en revisor. Jeg har fået tilbud fra forskellige revisorer som tager mellem 10.000 og 12.000 kr. ekskl. moms om året men det synes jeg er for meget. Så er der nogen der kender en billig kvalificeret revisor?
Avatar billede beorn Nybegynder
12. maj 2009 - 09:20 #1
hvilken del af landet bor du i?

generelt afhænger prisen meget af hvad du skal have lavet, hvilke hjælp du vil ha og helt afgørende hvor godt dit materiale er når du afleverer det.

hvis du har lavet et ApS, så kommer du ikke meget under de 10k, der er simpelthen for mange regler til dokumentation, rapporter o.l. som skal opfyldes til at en revisor, som ikke vil have tæv med en bødeblok, kan lave det billigere.

Hvis det blot er et review af en personlig virksomhed, så burde du kunne finde det billigere, men igen, meget svært at sige uden at vide mere om din konkrete sag.

du burde under alle omstændigheder kunne finde en revisor, som tilbyder samme ordning som vi gør, altså faste tilbud, så du har en max pris. og hvis vi så bruger færre timer end tilbudet, så betaler du kun det. og du kan selvfølgelig bede om en udskrift.

Men hvis du har et godt bogføringsmateriale og en afstemningsmappe, så tag det med til revisoren, så de kan se at det de får er i orden, så er vi noget lettere at tale med :)
Avatar billede Revisorfirmaet_Lemo Nybegynder
02. juni 2009 - 18:03 #2
Hvis det er et personligt selskab som du driver vil prisen hos os ligge på omkring det halve af hvad du oplyser her.

Hvis dette her interesse kan du kontakte os på mail@revisorfirmaetlemo.dk eller 42 22 49 32.
Avatar billede Revisorfirmaet_Lemo Nybegynder
02. juni 2009 - 18:06 #3
Hvis det er et personligt selskab som du driver vil prisen hos os ligge på omkring det halve af hvad du oplyser her.

Hvis dette her interesse kan du kontakte os på mail@revisorfirmaetlemo.dk eller 42 22 49 32.

Vi holder til i Vallensbæk
Avatar billede freekyzone Nybegynder
19. november 2009 - 20:34 #4
Husk - oftest får man hvad man betaler for.

Hvis du bare skal lave et regnskab som kan bruges til din udvidet selvangivelse - ja så er det en "hyldevare" - præcis som at gå i Fakta eller Føtes og købe 1 l mælk. Man kan vælge ud fra den billigste

Men så stopper det nok også her.
Kommer du ud i rådgivningssituationer som ligger lidt ud over alm. moms, skat og regnskab, så vil den revisor som laver det "billige" regnskab sikkert stå af.

Så det er et spørgsmål om at vælge en "pakke".
Beslut dig for hvad du har brug for - og så vælg med det i baghovedet.

Det er tit jeg møder folk som søger en billig og knald dygtig revisor.
Men tænk engang - en knald dygtig revisor er som minimum en med uddannelse som HD(R) med mange års erfaring - men snarre er det en cand.merc.aud..
Og en cand.merc.aud. har læst på universitetet i 5 år eller mindst 6 hvis det er på deltid - og en sådan har vel 25 eksamener bag sig i diverse fag.
Vil en sådan arbejde for 100 kr./t - det tror jeg ikke.

Så får at vende tilbage - man få hvad man betaler for.

Og skal du "bare" have et skatteregnskab, så findes der mange bogholdere rundtomkring som tager 250-300 i timen som kan hjælpe dig - men de kan ikke rigtig hjælpe med andre ting.

/F.Z.