Avatar billede sbjerre Nybegynder
07. maj 2009 - 23:25 Der er 2 kommentarer

Megapixel IP cam til udendørs brug

Jeg har pt. et Panasonic BB-HCM531 IPcam monteret udendørs, med en QNAP 409PRo til at optage. Jeg er på udkig efter et Mega pixel dome pTZ (Pan,tilt,zom) kamera ligeledes til udendørs brug til loftsmontering. Har både kigget Sony, Mobotix, panasonic, planet, men har meget lidt erfaring med hvad der er godt og skidt.

Er det nogen der kan anbefale noget?

Det vigtigste er UDENDØRS og MEGAPIXEL. PTZ er sekundært
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2009 - 08:12 #1
der findes et mærke der hedder swann

http://www.computercity.dk/Products/Search.aspx?sw=swann

m.v.h
Avatar billede sbjerre Nybegynder
11. maj 2009 - 11:01 #2
Jeg fik måske ikke lige præciseret at det skal være IP cams dvs. med netværkstilslutning (RJ-45 stik), men ellers tak for tippet.