Avatar billede lars8000 Nybegynder
07. maj 2009 - 18:22 Der er 3 kommentarer

Dvale på Synology DS207+

hvordan ser jeg om ds2007+ går i dvale, og hvornår gør den det?
Har været inde i -Strøm og sætte den til 10 min, men syntes ikke at den går i dvale. Når den er i dvale, stopper harddiskene så med at spinne og slukker noget af lysen på maskinen, eller hvordan ser man om det virker..
Avatar billede tni Juniormester
07. maj 2009 - 18:40 #1
Den slukker bare diskene. Derved spare man strøm. Der er ikke noget at se men man kan mærke at når man tilgår en mappe på disken er der en lille forsinkelse på første tilgang.
Avatar billede bdf Mester
07. maj 2009 - 18:47 #2
Inden at eksperten bliver bombet med spørgsmål fra dig resten af aftenen, så læs dog manualen eller brug Synologys hjemmeside, der er mange muligheder...

http://www.synology.com/enu/products/tutorial/index.
Avatar billede bdf Mester
07. maj 2009 - 18:50 #3