Avatar billede Karissa Nybegynder
06. maj 2009 - 21:51 Der er 2 kommentarer

Sort stribe - sommetider.

Dav.
Mit problem er, at min asus bærbare (ca. 2 år gammel), efter genstart kan finde på at lade være med at "åbne" skærmen i visse områder - ca. 5 cm i højre side, og 1 cm i bunden (i bunden kan man se en slags forvrængning med nogle stribede farver). Skærmbilledet tilpasser sig fint til denne nye størrelse, men den eneste måde jeg kan få den til at gå tilbage og "bruge" hele skærmen er at genstarte - men 19 ud af 20 gange åbner den "forkert".
Derfor slukker jeg den sjældent.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede mc_fly Nybegynder
06. maj 2009 - 22:47 #1
Når du slukker den, slukker du så på stikkontakten eller blot på computeren?

Det er nok skærmen der gør det. Lyder meget som en HW fejl.

Har du jord i kontakten?
Avatar billede Karissa Nybegynder
07. maj 2009 - 15:30 #2
Den er jo på batteri, men normalt tilsluttet strøm.
Jeg ved ikke om der er jordforbindelse.
Hvordan kan det have en betydning?

Tror du den er gal med skærmen? Men fejlen er jo ikke permanent?