Avatar billede sbl Nybegynder
04. maj 2009 - 20:25 Der er 1 løsning

Access audit trail

Jeg proever at lave en audit trail til en Access 2007 DB. Jeg har taget udgangspunkt i Susan Harkins glimrende artikel/model "a simple solution for tracking changes to access data". Modellen virker perfekt, naar opdatering foregaar paa form linket til en table, men jeg kan ikke faa den til at virke, naar opdatering sker i form linket til query, hvor query er bygget paa f.eks 2 tabeller. Jeg tror problevet laegger i primary key som ikke kan findes i query.

Er der nogen der ved hvordan det problem loeses? Paa forhaand tak.
Avatar billede sbl Nybegynder
04. maj 2009 - 22:27 #1
O