Avatar billede klas Juniormester
04. maj 2009 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Instans CMS...

Hejsa,

Jeg skal lave et lille site med et varekatalog og har fundet et gratis cms som skulle virke lige til...

Men jeg kan ikke engang få en vare menu frem ?  Alt er sat op med databaser, og jeg har oprettet et par varer..

Men er der en som kan fortælle mig hvordan jeg får selve vare menuen frem?  den skulle gerne stå til venstre i siden på denne adresse:

www.sofa.gl

Instans har en eller uddybende guide - Men efter at have læst i den i et par timer kan jeg stadig ikke se hvor det skulle være..
http://cms.instans.dk/dokumentation/frontend/introduktion-til-templates-i-instans-cms/

Håber der er en herinde som har prøvet det - Det er garanteret meget simpelt.. jeg har nok bare stiret mig blind på det forkerte  :-)
Avatar billede big_ossi Nybegynder
04. maj 2009 - 15:32 #1
Avatar billede klas Juniormester
04. maj 2009 - 16:10 #2
Det har jeg også kigget på - Men som jeg forstår det skal jeg ikke sætte den linie ind nogle steder. Den står der allerede?
Avatar billede klas Juniormester
04. maj 2009 - 18:13 #3
evt. nogle som kender et simpelt cms system som kan vise vare katalog - Skal ikke have indkøbskurv - Kun visning.
Avatar billede klas Juniormester
05. maj 2009 - 16:43 #4
Ingen der kan hjælpe ?

Prøver at kigge efter et andet cms system så...
Avatar billede klas Juniormester
07. maj 2009 - 00:21 #5
Det er ikke meget liv der er i folk herinde - Jeg fandt http://www.cmsmadesimple.org som er et rigtig godt og utroligt flexibelt system  :-)

big_ossi du får points som tak for at du åbenbart som en af de få er en lille smule aktiv herinde på eksperten  ;-)