Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
01. maj 2009 - 18:45 Der er 2 kommentarer

Fjernskrivebord

Efter at have geninstalleret server 2003 kan jeg ikke få adgang til fjernskrivebordet. Det er aktiveret på serveren.
Jeg ved ikke om porten er åben i min Zyxel zywall 5 router. Det kan jeg heller ikke finde ud af. Det har virket før, så umiddelbart burde porten være åben.
Håber i kan hjælpe mig!!??
Avatar billede benzboy Nybegynder
01. maj 2009 - 19:01 #1
Prøv lige den her: http://support.microsoft.com/kb/289289 Den har løst problemet for mig, hver gang.
Avatar billede strych9 Praktikant
01. maj 2009 - 20:16 #2
Lav en gruppe som hedder TS users, eller sådan noget. Og så giv gruppen adgang, jfr. den artikel benzboy har linket til.