Avatar billede nightowl24 Nybegynder
29. april 2009 - 19:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Qnap ts-219 turbo nas - bittorrent download starter ikke

Hej

Jeg har netop købt en qnap ts-219 og har forsøgt i timevis at få bittorrent op at køre. Jeg kan nemt tilføje torrent filer, men download starter ikke. Jeg har forwarded porte i min router. Hvad mere kan jeg gøre?

/Nightowl
Avatar billede snabeljan Nybegynder
30. april 2009 - 12:00 #1
Sorry - men køb en Synology - det virker bare :)
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
30. april 2009 - 12:09 #2
Hehe, ja, det overvejede jeg også, men fik at vide at denne her skulle være den hurtigste, hvis man sammenligner med andre modeller i samme prisklasse. Det er nok en fejl 40.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
30. april 2009 - 12:20 #3
Tjah - det lyder jo som om du har gjort det rigtige, såååååå - Google er din ven :)

Held og lykke med projektet :)
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
18. maj 2009 - 13:29 #4
Løst
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2009 - 21:01 #5
Hvordan?