Avatar billede famoust Nybegynder
29. april 2009 - 19:26 Der er 5 kommentarer

Jeg mangler word til skole kan nogen hjælpe ?

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få word og alt andet . Skal bruge de i skolen og har prøvet at installere det flere gange men det dur ikke ? ;s
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2009 - 19:30 #1
Vista, XP eller???
Hvilken version af Office-pakken er du prøver at installere?
Hvilken fejlmelding kommer der?

Du er nødt til at komme med nogle flere oplysninger....
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. april 2009 - 19:37 #2
Hej..

hvad med at bruge Dansk OpenOffice (som er 100% gratis og som kan det meste til skole/kontor brug)..

Dansk OpenOffice
LINK http://openoffice.bouncer.osuosl.org/?product=OpenOffice.org&os=win&lang=da&version=2.4.2
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2009 - 19:44 #3
MichaelWJ-IT >> Enig, men hvis famoust nu har købt og betalt for en MS Office pakke, så burde den da også kunne installeres....  :-)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. april 2009 - 19:55 #4
vejmand >> helt enig..
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2009 - 20:39 #5
Hvad med at deltage i dit eget spørgsmål?