Avatar billede drole Nybegynder
28. april 2009 - 08:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af doc til evt. pdf på egen hjemmeside

Hej

Jeg er igang med at lave en hjemmeside hvor medicinstuderende kan dele noter med hinanden og jeg har forsøgt at finde en måde hvorpå hjemmesiden automatisk kan konvertere fra doc/rtf/txt til pdf

Er der nogen der ligger inde med en løsning, sourcecode eller et sted hvor jeg kan finde svar?=

Hilsen Markus
Avatar billede j_andersen Nybegynder
28. april 2009 - 09:00 #1
Brugerne kan konvertere til pdf, inden oploadning af fil.
Brug f.eks. PFDcreator, som kan downloades fra http://www.pdfforge.org/
Installeres og bruges helt lige som en printer, output bliver bare en PDF-fil
Avatar billede drole Nybegynder
28. april 2009 - 13:19 #2
Meningen er at brugerne skal kunne uploade forskellige dokumenter og det de åbner er så en pdf.
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 01:12 #3
Hvilket sprog skriver du hjemmesiden i?
Avatar billede drole Nybegynder
29. april 2009 - 14:18 #4
Formentlig i PHP, Javascript, MySQL og eventuelt flere sprog...

Hvad forslår du?
Avatar billede drole Nybegynder
25. november 2009 - 15:47 #5
lukket