Avatar billede j_z Nybegynder
26. april 2009 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min PC starter ikke skærmen efter slumre?

Hej Eksperter.

Jeg har nyligt købt mig en HP Workstation 8510w. Den fungerer fint - og dog.

Når computeren skal returnere fra slumre, starter den ikke skærmen. Skærmen forbliver simpelthen sort, dog virker det som om, at computeren kører.

Igår, da jeg lå i sengen og hørte musik, gik den imidlertid på pauseskærm - igen ville den ikke starte skærmen. Musikken kørte stadig.

Nogen der har en idé om, hvad det kan være?

Håber i kan hjælpe.

j_z
Avatar billede off-line Nybegynder
27. april 2009 - 14:06 #1
Har du set hvad der står under Skrivebord/Egenskaber/pauseskærm?
Der kan den jo stå til at slukke for skærmen længe før disken.
Du kan også se under "Enhedshåndtering" om mus og tastatatur
tillader at bringe computeren ud af dvale.
Avatar billede off-line Nybegynder
02. maj 2009 - 23:35 #2
Respons fra spørger?
Avatar billede j_z Nybegynder
02. maj 2009 - 23:50 #3
Hej - og tak for svaret! :)

Indstillingerne er som de skal være - men computeren "overholder" ikke disse indstillinger. Eksempelvis er computeren sat til at dvale, når låget lukkes - men når låget lukkes, slukker den blot skærmen. Man  kan derefter åbne skærmen igen, og fortsætte hvor man slap - trods at den altså burde være i dvale?

Kan ikke se hvad problemet er andet end windows? (som jeg i øvrigt er ved at være træt af).

Har Vista 64-Bit da jeg har 4gb RAM i min PC - Ved ikke om det har noget at sige mht. mit problem?

//J_Z
Avatar billede off-line Nybegynder
03. maj 2009 - 00:02 #4
Prøv at se i bios under strønstyring der skal den stå som S3.
Men ja windows har mange fejl. Min stationære går fint i dvale,
men ofte har den ved genopvågning mistet nogle af mussefunktionerne, så jeg må genstarte for at få funktionerne igen.
Avatar billede j_z Nybegynder
24. september 2010 - 19:15 #5
Lukket.
Avatar billede dosc Nybegynder
18. januar 2016 - 23:35 #6
Hej

Jeg har fuldstændig samme problem og min bærbare er helt ny. Hvad er det man skal kigge efter i Enhedshåndtering - hvad skal der stå?

Med venlig hilsen

dosc