Avatar billede amamam Nybegynder
26. april 2009 - 12:22 Der er 4 kommentarer

WD - Ekstern Hard drive !

jeg har lige købt en ny ekstern harddrive, jeg ikke kan få til at virke. Når jeg sætter stikket ind i computeren og den anden i stik kontakten sker der intet. Og har ukke fået nogen installations cd med, så ved ikke hvad jeg skal gøre for at den virker.

der er en oplader ting og sådan en man sætter ind i computeren, og på billedet vises der at de begge skal være i hard drive'en på samme tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2009 - 12:47 #1
"oplader ting" ?
Er det ikke en strømforsyning?
Husker du at bruge den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2009 - 12:47 #2
"sådan en man sætter ind i computeren"?
Er det et USB kabel?
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2009 - 12:49 #3
Du skal først formatere disken i DISKHÅNDTERING
Avatar billede migduvednok Nybegynder
26. april 2009 - 12:50 #4
måske har du glemt at tænde for strømmen på selve harddisken? sådan en knap bagpå, du ved.