Avatar billede Wowaccount Nybegynder
26. april 2009 - 09:57 Der er 2 kommentarer

salg af Virtuelle genstande (WoW) også Messenger som bevismateriale?

For nylig solgte jeg min wow account til en anden.
Vi havde aftalt at han overførte penge søndag, og der fik han ACC og Pass. intet s/q
Jeg havde pengene tirsdag, da jeg modtog en mail om at accounten var blevet pernament banned fra world of warcraft pga salg. Jeg fik en game master til at tjekke denne mail og den viste sig at være falsk.
På det tidspunkt havde hverken jeg eller ham adgang til accounten, så vidt jeg ved.

Nu vil han have mig til at betale pengene tilbage fordi han blev hacked, hvilket jeg er i trivl om. Han siger jeg har en deadline til tirsdag, ellers hiver han mig i retten.

Og, Kan Msn chat logs bruges som bevismateriale?
Avatar billede underscor1980 Nybegynder
26. april 2009 - 10:37 #1
Tvivler på at en MSN log kan bruges i retten som bevis matriale, det er jo bare en TXT fil som en hver kan finde ud af at ændre.. hvis han vil forsøge at melde dig til politiet er jeg sikker på de får en god griner på, kunne jeg umuligt forstille mig de gad at spilde tid på. han kan så gå så vidt at anlægge et civilt sagsmål, men det gider han nok ikke når han finder ud af omkostningere ved dette.
Så tag du det bare roligt, at din account er blevet banned er jo sådanne set fair nok eftersom man jo ikke må sælge den.

Best regards
Avatar billede Wowaccount Nybegynder
26. april 2009 - 10:42 #2
nej dude, accounten er ikke banned, det var en fake mail fra en hacker sendt.

!!!!, jeg husker han fortalte mig at han havde sat sit visa kort ind på accouten, og om 3 dage som er tirsdag, der  vil den trække penge fra hans account.!.

Jeg tror det her er meget vigtigt.