Avatar billede osborne Nybegynder
26. april 2009 - 09:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Bookmarks fra Chrome?

Jeg kunne godt tænke mig at anvende Google Boookmarks til at gemme mine favoritter (web links) i .. både for at få tilgang til de samme favoritter uanset hvilken computer jeg sidder ved, men også simpelthen fordi det er Google og dermed større sandsynlighed for at det integrerer med Googles browser Chrome (vil jeg gætte på?)

Anyway, så har jeg samlet samtlige mine gamle og nye favoritter i Google Chrome pt. og ønsker at få dem over i Google Bookmarks herfra ... er der nogen der ved om og hvordan man nemmest eksporterer/importerer sine favoritter fra Chrome til Google Bookmarks?

På forhånd tak
Avatar billede osborne Nybegynder
04. maj 2009 - 19:40 #1
Ingen der ved det? .. jeg lukker
Avatar billede osborne Nybegynder
12. maj 2009 - 09:21 #2
Blot til info .. hvis nogen skulle være i samme situation. Jeg fandt en løsning og det virkede fint.

- Installer Firefox
- Installer Google Toolbar til Firefox (virker ikke i Chrome)
- Eksporter Chrome bookmarks (til html)
- Importer disse bookmarks i Firefox
- Inde fra Firefox Google Toolbar kan du nu angive at bookmarks (dem der er i Firefox) overføres til Google Bookmarks på nettet.

Det virkede, hvorefter jeg simpelthen valgte at slette mine bookmarks i både Firefox og Chrome, og udelukkende anvende Google Bookmarks via internettet. Skønt :-)